fredag, september 15, 2006

Gravalvor


Nå, 2 måneder og 3 uker etter tiden, ser det endelig ut til at vi skal få bredbånd på Trones. Etter ca 50 telefoner til Lyse kundesenter, Lyse fagavdeling, kommunen og diverse entreprenører, etter timer møter, med leting, og graving (jeg ble på ett tidspunkt anbefalt å hugge meg igjennom asfalten for å se om det oransje trekkerøret kunne ligge der, hvilket jeg gjorde), er nå det oransje trekkerøret trukket inn i huset. Det hvite røret er lagt fram til ønsket plass og diverse nettverkskabler, switcher og trådløse routere er klargjort. Og ettersom jeg har krevd, og delvis fått medhold i, og at jeg skal ha gratis bredbånd og tv ut året, kommer surfingen fremover til å bli fantastisk. Xboxen skriker etter oppdatereringer, og det gjør jeg og. Happy days II

1 kommentar:

Anonym sa...

Har man ikke krav på mer enn 4 måneders gratis surfing når man har hugget asfalt?

Det finner jeg urimelig.

Skulle du hatt en fagarbeider til å grave asfalt snakker vi hvertfall en månedsbetaling på bredbåndet i timen.

Nei, be om gratis livet ut. Så kan hende listen lander på noe mer rimelig enn 4 måneder.