onsdag, oktober 25, 2006

October update

Hei folkens. Beklager at jeg ikke har oppdatert bloggen i det siste, men jeg har hatt så mye å gjøre. (For de som syns uoppdaterte blogger er irriterende, så kan jeg anbefale Internet Explorer 7 (http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx), her kan man legge inn såkalte feeds som gjør at du kan se hva som er oppdatert og ikke uten at du trenger å gå inn på sidene).
Siden sist (siden jeg slettet all mp3 for én måned siden på dagen) har jeg kjøpt ny multifunksjonsskriver, nye flatskjermer til pc og ny mobil(http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&lc=no&ver=4000&template=pp1 _loader&php=php1_10466&zone=pp&lm=pp1&pid=10466) til Lillian (fødselspresent..), jeg har fått kontroll på remote administration (remote connection), windowblinds (funky skins) og windows media center til xbox360.

Funky skjermer og funky skins:


Vi har fylt kjelleren med kapp og ved, men selve vedovnen er fremdeles bare en ambisjon.

Ida spirer og gror. Som alle andre barnehagebarn pådrar hun seg det ene viruset etter det andre, men både hun og vi får vel igjen for det senere. Hun har begynt å bli ganske sta (noe hun utvilsomt har arvet fra moren), det går en del i "nei" og "det"(peker på ting hun vil ha/vil ha gjort). Hun sover fortsatt ikke rundt (sukk) og får fortsatt melk fra bryst (sukk). Hun lager fiselyd når mamma spør "Pappa sier?". Det går også en del i "Dotta", dvs dukke (hvor er den?) Far bringer og henter til barnehage, og på vei hjem strekker hun bare ut hånden i baksetet for å få kjeks.

Ida med trillebåre:


Lillian springer fra den andre bassengtreningsgruppen til den andre (Har blitt litt av en treningsinstruktør) og familien nyter godt av tilbudet om å benytte treningslokalet (varmtvannsbassenget) på lørdager.

Skal bli flinkere til å oppdatere framover. Jeg lover

5 kommentarer:

Anonym sa...

fint med en oppdatering igjen - det er liksom to ting som har brent seg litt fast når det gjelder bloggingen din - nemlig VM-pokalen og MP3-spilleren. Høres jo ut som det går bra med familien GS. Er det så bra at dere tar turen over fjellet snart eller?
Vi kommer som dere kanskje husker helgen 9-11 feb til Sannis

Anonym sa...

Det husker vi. I utgangspunktet har vi planlagt en tur til oslo 17-19 oktober 2009, og igjen 13-15 jan 2010, men når du sier det, så er nå alle rammebetingelser på plass til at vi kan ta en tur over ila høsten. Iallfall hva gjelder tid og dermed penger.

Anonym sa...

Du har valgt en artig plassering av linkene gitt.

Anonym sa...

hehe. får du ikke linkene bare LITT lenger ned på siden? Gleder meg for øvrig til 17-19 okt 2009. Jeg vil da være 32 år, og guttungen 3. Hjelpe meg.

Anonym sa...

skulle hatt en opsjon "filtrere negative innspill" og "tillate kun kommentarer på innhold"