torsdag, desember 07, 2006

On the Edge

Foreløpig siste skudd på stammen, er den nye dbs edge -r som jeg kjøpte i dag. Et oransje glis på to jul som jeg foreløpig er veldig fornøyd med. Skal teste trilleegenskapene i morgen:

Her spesifikasjonene:
Merke: DBS Edge -R
Farge: organge med hvite klister
Gear: Shimano XTR (27)
Brems: Shimano XTR (Dual control)
Krank: Diore LX
Nav og felg: Cent DT Swiss (XR 4.1)
Dempegaffel: Manitou Axel Plantinum
Salg/Salpinne: Edge -R/X Carbon System
Dekk: Cheng Shin Tire
Så nå kan våren bare komme for min del.

8 kommentarer:

Anonym sa...

gralla. så da blir det birken på deg? (siden det er så lavkig lett å melde seg på?)

Anonym sa...

Konge! Men hva skjedde med den city-sykkelen du hadde når du bodde i Bergen? Den hadde jeg meget sansen for, finner jeg den på finn.no snart?

Øystein

Anonym sa...

Gratla med ny sykkel.
Heldiggrisen deg, og så like før jul da.

Gro

Anonym sa...

Gratla med ny sykkel.
Heldiggrisen deg, og så like før jul da.

Gro

Anonym sa...

Gratla med ny sykkel.
Heldiggrisen deg, og så like før jul da.

Gro

Anonym sa...

Gratla med ny sykkel.
Heldiggrisen deg, og så like før jul da.

Gro

Anonym sa...

Gratla med ny sykkel.
Heldiggrisen deg, og så like før jul da.

Gro

Trones Blogg sa...

Jo takk som spyr. Hadde det vært fysisk mulig å melde seg på Birken, så hadde jeg gjort det. Men nå som jeg har utstyret i orden (og det er som kjent halve jobben), skal jeg følge med på finn.no og lignende, for å se om det er noen som har fått kalde føtter. (hadde tenkt å dra en spøk dere, dere leste kanskje i vg om oslokinoenes problemer med bokstaven ø..?). Cafe cruiseren kommer jeg å holde på- den nye kan jeg ikke sette fra meg noe sted